عکس؛ آنچلوتی و برزیلی‌های رئال مادرید در مراسم مستند رونالدو

عکس؛ آنچلوتی و برزیلی‌های رئال مادرید در مراسم مستند رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس، سه برزیلی رئال مادرید به همراه سرمربی تیمشان کارلو آنچلوتی و شخص فلورنتینو پرز در مراسم فرش قرمز اکران مستند زندگی رونالدو نازاریو ستاره برزیلی اسبق رئال مادرید، بارسلونا و اینتر حضور پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، اکران اولیه مستند زندگی رونالدو نازاریو در سینمای کایائو در شهر مادرید انجام شد. این مستند قرار است که به صورت سریالی از روز 21 اکتبر در شبکه DAZN پخش شود اما پیش از آن، اکران اولیه آن در سینماها انجام شد. 

سه ستاره رئال مادرید از مدعوین ویژه مراسم بودند. در حقیقت رونالدو نازاریو رابطه خوبی با وینیسیوس دارد و حتی در مراسم معارفه وی در رئال مادرید نیز حاضر شد. رونالدو بین سالهای 2002 تا 2007 در رئال مادرید حضور پیدا کرد. این مستند حاوی تصاویری دیده نشده و نکاتی جذاب از زندگی رونالدو نازاریو است که به نظر می رسد که با استقبال خوبی از جانب هواداران مواجه شود.

رونالدو نازاریو یکی از معدود بازیکنان تاریخ فوتبال است که در هر دو تیم رئال و بارسا بازی کرده است که در مورد بازی یکشنبه گفت:" ال کلاسیکو همیشه بازی خاصی است هر چند که میزبانی از خانه نکته ای به سود رئال مادرید برای این بازی خواهد بود."

4125