رونمایی از ماسک مدافع رئال مادرید ال‌کلاسیکو

رونمایی از ماسک مدافع رئال مادرید ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی با وجود مصدومیت شدیدش در بازی مقابل شاختار خودش را به ال کلاسیکو رسانده است.

به گزارش فوتبالی، برخورد شدید رودیگر با آناتولی تروبین دروازه بان شاختار در دقیقه 95 بازی باعث شد تا این بازیکن مجبور شود که 20 بخیه به پیشانی خود بزند. در حقیقت رودیگر در این بازی توانست با ضربه سر گلزنی کند و صعود رئال مادرید به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

رودیگر با وجود شرایط سختش خود را به ال کلاسیکوی یکشنبه رسانده است. در حقیقت این بازیکن در تمرین روز شنبه رئال مادرید با ماسک حضور پیدا کرد تا به نظر برسد که چراغ سبز پزشکان رئال مادرید را گرفته تا با ماسک بتواند در این بازی حضور پیدا کند. البته آنچلوتی احتمالا از زوج میلیتائو - آلابا استفاده خواهد کرد و رودیگر مجبور است که کار را از روی نیمکت دنبال کند.

البته تیبو کورتوا در تمرین روز شنبه شرکت نکرد و ال کلاسیکو را از دست داد. مصدومیت این بازیکن از ناحیه کمر باعث شد تا چهار بازی اخیر رئال را از دست بدهد و بدین ترتیب این دروازه بان در مقابل بارسلونا نیز حضور نخواهد داشت. دنی سبایوس دیگر مصدوم طولانی مدت رئال مادرید است که بازی یکشنبه عصر در برنابئو را از دست خواهد داد.

4125