دو غول ایتالیایی به دنبال ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید

دو غول ایتالیایی به دنبال ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- میلان و یوونتوس هافبک اتلتیکو مادرید را برای پنجره ژانویه زیر نظر دارند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنی که قبل از انتقال گزینه کاملا مناسبی به نظر می رسید حالا به دلیلی برای ناراحتی تیم تبدیل شده است. کسانی که مسیر رودریگو دی پائول از کوپا آمریکا را دنبال کرده و روحیه و توانایی او در کار با توپ را دیده‌ بودند فرض می کردند که اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه مناسب ترین جا برای رودریگو است.

هرچند دی پائول بعد از یکسال حضور در مادرید هنوز موفق نشده در تیم اصلی جایگاهی برای خود پیدا کند. تا به اینجای فصل جاری نیز فقط در ۴ بازی از ۱۲ بازی اتلتی حضور داشته و بعد از بازگشت دیرتر از موعود از بازی ملی خود در آرژانتین، دائما درگیر بحث و کشمکش بوده است.

از آنجایی که میلان و یوونتوس وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند، انتظار می‌رود وی در پنجره زمستانی در دسترس باشد. به گزارش موندو دیپورتیوو زمانی که دی پائول در اودینزه بود هردوی این باشگاه های سری آ خواستار جذب او بودند و باور داشتند که می توانند از استعداد او استفاده بهتری ببرند‌.

و حالا احتمال کمی وجود دارد که این باشگاه ها بیش از ۳۰میلیون یورو برای دی پائول پیشنهاد بدهند. با توجه به اینکه اتلتیکو مادرید تابستان دو سال پیش ۳۵ میلیون یورو بابت این بازیکن هزینه کرده است، به نظر نمی رسد این باشگاه بخواهد به این راحتی از سرمایه‌گذاری خود صرف نظر کند مگر اینکه قیمت پیشنهادی مناسب باشد.

1471