پژمان نوری: اولتیماتومی در کار نیست/ مازیار عاشقانه در ملوان کار می‌کند

پژمان نوری: اولتیماتومی در کار نیست/ مازیار عاشقانه در ملوان کار می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی _ مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه آیا اولتیماتومی برای مازیار زارع تعیین کردید، گفت: خیر، ما فوتبالی هستیم و با یکدیگر این تیم را گرفته‌ایم

به گزارش  فوتبالی وبه نقل از فارس  ،پژمان نوری پس از شکست یک بر صفر ملوان مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:‌ متأسفانه ما در فصل نقل و انتقالات نتوانستیم مهاجم خوبی را جذب کنیم. البته بازیکنانی داریم اما باید یک مکمل هم برای آنها در نظر می‌گرفتیم که متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم. پیگیر این هستیم که یک مهاجم جذب کنیم تا در گلزنی موفق‌تر عمل کنیم. امروز 4-5 موقعیت داشتیم که می‌توانست به گل تبدیل شود اما فوتبال است و باید از اتفاقات آن درس بگیریم.

وی در مورد اینکه نگرانی‌هایی بین هواداران ملوان به خاطر نتایج به وجود آمده است،‌ عنوان کرد: مردم انزلی را همه می‌شناسند و ما خودمان آنجا زندگی می‌کنیم و پیگیر کارهای تیم هستیم. خودمان هم می‌دانیم جایگاه، جایگاه خوبی نیست اما کیفیت بازی‌مان خوب است. هر کارشناسی هم که بازی ما را می‌بیند متوجه می‌شود که ملوان حرف‌هایی برای گفتن دارد. الان نباید اینجای جدول قرار می‌گرفتیم. در مجموع این بازی را باخته‌ایم و باید به مسابقه بعدی که حساس است فکر کنیم. 

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه آیا اولتیماتومی برای مازیار زارع تعیین کردید یا خیر، گفت: خیر، ما فوتبالی هستیم و با همدیگر این تیم را گرفته‌ایم. تیم با کمک همه دوستان تا اینجا آمده و مازیار زارع هم عاشقانه کار می‌کند. خودتان می‌دانید 2-3 سال قبل شرایط تیم چگونه بود اما مازیار عاشقانه جنگید بدون اینکه حتی قراردادی با باشگاه ببندد. 

نوری در مورد اینکه چرا با این شرایط زارع به نشست خبری نمی‌آید، گفت: بیشتر من از او خواستم که به نشست خبری نرود. گفتم شاید خدای ناکرده صحبتی شود و بعد از آن به مشکل بخوریم.

وی در مورد اینکه آیا مذاکره با دیاباته را تأیید می‌کنید یا خیر، عنوان کرد: بله، بچه‌های باشگاه با او صحبت کردند اما متأسفانه به نتیجه نرسیدیم. 

۱۳۹۷