تفاوتی که میان لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا وجود دارد

تفاوتی که میان لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پوگبا گفت: فقط یک تفاوت بین سری آ و لیگ انگلیس وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، هافبک یوونتوس پل پوگبا در بخش دوم مصاحبه خود با مجله GQ اظهار کرد قدرت مالی تنها چیزی است که باعث شده لیگ انگلیس برتر از سری آ باشد.

این ملی پوش فرانسوی در مصاحبه طولانی خود با مجله ایتالیایی در مورد بازگشت خود به استادیوم آلیانس صحبت کرد و قول داد که تمام تلاش خود را می کند تا هرچه زودتر به میادین برگردد.

او در بخش دوم مصاحبه خود گفت: "این پیراهن خاصی است و بهترین حالت من را به نمایش می گذارد. ما اینجا خاطرات خوبی ساخته‌ایم و من هرگز این تیم را فراموش نکردم حتی وقتی در منچستر بودم. هرگز شک نکردم که متعلق به اینجا هستم. سری آ همیشه جزو چالش برانگیزترین لیگ ها بوده و تفاوت واقعی آن با لیگ انگلیس در قدرت مالی است. اما از دید فوتبالی، ایتالیا علی رغم همه مشکلات در بین بهترین های جهان باقی خواهد ماند."

او در ادامه گفت: "تفاوت زیادی بین یوونتوس و منچستریونایتد وجود ندارد و هردو جزو باشگاه های برتر هستند ولی يوونتوس همیشه در ایتالیا بهترین بوده است. در حال حاضر سری آ حتی از امکانات تمرینی بهتری برخوردار است و به لطف این ذهنیت خیلی پیشرفت کرده است. ما همیشه می خواهیم برنده شویم و این هرگز تغییر نمی کند."

1471