شوت مهاجم آرسنال به هواداری که پشت پنجره بود

شوت مهاجم آرسنال به هواداری که پشت پنجره بود

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا مهاجم آرسنال یکی از بامزه ترین موقعیت خراب کردن های دوران فوتبال کوتاهش را داشت و هواداری که پشت یک پنجره در حین بازی لیگ اروپا بود را شوکه کرد.

به گزارش فوتبالی، ساکا شروع فصل درخشانی را داشته و در سن 21 سالگی در آرسنال و تیم ملی انگلیس می درخشد. این بازیکن در بازی آرسنال و لیورپول از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا پیروزی ارزشمندی را به تیمش هدیه بدهد. آرامش وی در زمان ضربه پنالتی باعث شد تا به کمک تیمش بیاید. پنجشنبه شب نیز ساکا دوباره گل سه امتیازی تیم آرتتا را در بازی مقابل بودو گیلمت نروژ به ثبت رساند.

بازی میان آرسنال و بودوگلیمت بازی چندان جالبی نبود اما یکی از بامزه ترین صحنه های بازی در نیمه اول ثبت شد. زمانی که شوت ساکا نه تنها از بالای تیرک عبور کرد بلکه به یکی از تماشاگران پشت دروازه برخورد کرد.شوت ساکا به مردی خورد که حواسش به بازی نبود تا صحنه بامزه ای ثبت شود. 

بودو گلیمت فشار زیادی آورد تا از تیم آرتتا امتیاز بگیرد تا موفق نشود و در نهایت آرسنال توانست پیروزی ارزشمندی را کسب کند تا به صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا نزدیک تر شود. آنها با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشین هستند که یک بازی کمتر از رقبا دارند.

4125