مطهری: بازیکنانم در زمین مثل گلادیاتورها بودند

مطهری: بازیکنانم در زمین مثل گلادیاتورها بودند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: به بازیکنانم گفته بودم که ۱۱ گلادیاتور در زمین می‌خواهم، چون امروز باید واقعاً می‌جنگیدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حمید مطهری در نشست خبری پس از برد ارزشمند تیمش مقابل گل‌گهر اظهار داشت: درست است که امروز برنده مسابقه شدیم، اما گل‌گهر واقعاً تیم قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. هر چه از زمان بازی گذشت و به سمت اواخر مسابقه رفتیم، دیدیم که گل‌گهر با تعویض‌هایی که انجام داد و بازیکنان بلندقامتی که به زمین فرستاد، سعی داشت به کانال‌های کناری برود و از ضربات سر کی‌روش استنلی، یونس شاکری و سایر بازیکنانش استفاده کند.

وی ادامه داد: ما بر همین اساس شکل بازی‌مان را تغییر داده، تعداد مدافعان را به عدد پنج رساندیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم. ما روی ضربات ایستگاهی واقعاً کار کرده بودیم و طبق تمریناتی هم که برای این کار داشتیم، به گل رسیدیم.

مطهری خاطر نشان کرد: در جلسه امروز به بازیکنانم گفته بودم که 11 گلادیاتور در زمین می‌خواهم، چون امروز باید واقعاً می‌جنگیدند. همچنین گفتم که نفرات نیمکت‌نشین هم باید گلادیاتور باشند و برای ورود به زمین لحظه‌شماری کنند. بازیکنان ما امروز این انگیزه را نشان دادند و دست تک تک‌شان را می‌بوسم، چون انرژی فوق‌العاده‌ای گذاشتند، متعهدانه کار کردند، در شکل دفاعی‌مان فوق‌العاده بودند و خیلی خوب جمع می‌شدند. حاصلش این شد که این برد را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: به مردم خوب مازندران، به بازیکنانم و مجموعه تیم نساجی تبریک می‌گویم که امروز فوق‌العاده بودند و خیلی زحمت کشیدند. واقعاً از آنها تشکر می‌کنم. ضمن اینکه باز هم اشاره می‌کنم، تیم قلعه‌نویی بیهوده صدرنشین نبوده، جزو بهترین تیم‌هاست و تیم فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. به حریف هم بابت فوق خوب و زیبای‌شان تبریک می‌گویم.

1984