ملاقات کاپیتان سابق رئال مادرید با رونالدوی برزیلی

ملاقات کاپیتان سابق رئال مادرید با رونالدوی برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید که در حال حاضر در پی اس جی توپ می زند، در روزهای اخیر به مادرید سفر کرده تا مسابقات گاوبازی را تماشا کند و با رونالدو نازاریو ستاره برزیلی سابق رئال مادرید نیز ملاقات کرده است.

به گزارش فوتبالی، راموس که مدت کوتاهی با رونالدو نازاریو در رئال مادرید هم بازی بوده در پیامی نوشت:" خوشحال شدم که تو را دوباره دیدم، برادر. تو بازیکن بزرگی هستی که  طوری حواست به من بود که هیچ کس دیگری نبود."

راموس در فصل گذشته به علت مصدومیت های پرشمارش در پی اس جی موفق نبود اما در این فصل در ترکیب پاریسی ها شرایط بهتری دارد. در حقیقت  راموس در این فصل در 23 تا از 24 بازی پی اس جی حضور داشته که در 20 بازی فیکس بوده و سه گل هم زده است که نشان از آمادگی بدنی او دارد. راموس از سویی به یک رکورد جالب هم رسیده است: شکست ناپذیری در 22 بازی اخیرش در پی اس جی. در حقیقت راموس در این 22 بازی هفده برد و پنج تساوی داشته و رکورد خوان پابلو سورین با 21 بازی بی شکست را شکسته است. هرگز نشده بود که بازیکنی از لیگ فرانسه به رکورد 22 بازی متوالی بدون شکست برسد که راموس به این رکورد رسیده است.  راموس مجموعا 28 بازی در لیگ فرانسه داشته که حاصلش 21 برد و هفت تساوی بوده است. راموس تا تابستان 2023 با پی اس جی قرارداد دارد که تمدید قراردادش کاملا محتمل به نظر می رسد.

4125