دلیل عجیب سختی کسب لیگ قهرمانان اروپا از نگاه گواردیولا

دلیل عجیب سختی کسب لیگ قهرمانان اروپا از نگاه گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با هدایت گواردیولا تخصص ویژه ای در قهرمانی در لیگ انگلیس، جام حذفی انگلیس، جام اتحادیه، سوپرجام انگلیس و .. داشته است اما عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در سالهای اخیر چندان موفقیت آمیز نبوده است.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا از زمان ترک بارسلونا نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود و خیلی ها می خواهند دلیل این مسئله را بدانند چرا که این مربی با وجود موفقیت در لیگ های داخلی نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا توفیقی داشته باشد.

گواردیولا حالا در پاسخ به دلیل ناکامی خود در لیگ قهرمانان اروپا به یک مورد عجیب اشاره کرده است: رئال مادرید. در حقیقت سرمربی منچسترسیتی که فصل گذشته به شکل ناباورانه ای از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید حذف شد، پس از نهایی شدن صعود سیتی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مورد دلیل مشکل بودن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:" دلیلش این است که رئال مادرید همیشه در ان جا حضور دارد!"

فصل گذشته منچسترسیتی تا دقیقه 89 بازی در برنابئو صعودش به فینال پاریس را نهایی کرده بود اما دبل رودریگو گوئس در دقیقه باعث شد تا کار به وقت اضافه کشیده شود و در نهایت رئال مادرید به فینال رسید و جام را بالای سر برد."

4125