آریاکیا یا قادری جانشین حسینی؟ بردیف تصمیم می‌گیرد

آریاکیا یا قادری جانشین حسینی؟ بردیف تصمیم می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تراکتور در چینش خط دفاعی خود ناچار به انجام تغییرات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی روز جمعه در تبریز از نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد که قربان بردیف سرمربی این تیم  - که پس از آزمون و خطاهای ابتدای فصل دیگر به نظر به ترکیب تیم ایده‌آل خود علی‌الخصوص در خط دفاعی رسیده - باتوجه به اخراج سیدمحمد حسینی در بازی گذشته و محرومیت وی ناچار به ایجاد تغییرات خواهد بود.

البته به نظر نمی‌رسد بردیف به چینش تیمی و دفاعی خود دست بزند و تیمش را همچنان با دفاع سه نفره روانه میدان خواهد کرد. محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی حسینی، آرش قادری خواهد بود که بردیف حتی مقابل مس رفسنجان نیز وی را به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان کرد. قادری قبل از اضافه شدن نفرات جدید در ابتدای فصل چند بازی را حتی به صورت ثابت برای تراکتور به میدان رفته بود.

اما احتمال دومی هم وجود دارد که البته کمرنگ‌تر است‌. اینکه سرمربی ترکمن، محمد آقاجان‌پور را در پست حسینی محروم به کار گیرد و پوریا آریاکیا را جانشین آقاجان‌پور کند. البته بردیف در دفاع راست سجاد دانایی را نیز روی نیمکت دارد ولی بعد از بازی‌های ابتدای فصل دیگر از وی بازی نگرفته است.

تیم تحت امر قربان، با مثلث دفاعی حسینی، حق‌وردی و هادی محمدی در پنج بازی گذشته فقط یک بار دروازه خود را باز شده دیده است.

1997