جوان اول آسیا در گفت‌و‌گو با فوتبالی: جوانگرایی شمسایی دل و جرات می‌خواست

جوان اول آسیا در گفت‌و‌گو با فوتبالی: جوانگرایی شمسایی دل و جرات می‌خواست

پایگاه خبری فوتبالی – بهترین فوتسالیست جوان آسیا می‌گوید جوان ساختن تیم توسط شمسایی جای تحسین دارد. 

به گزارش فوتبالی، سالار آقاپور پس از مسابقات جام ملت‌های آسیا، با رای هواداران به عنوان پدیده فوتسال آسیا انتخاب شد.

 آقاپور که در 4 بازی، 6 گل برای تیم ملی فوتسال به ثمر رساند، در گفتگو با خبرنگار فوتبالی در رابطه با نایب قهرمانی شاگردان وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا عنوان داشت: با بدشانسی دوم شدیم. توپ‌هایمان گل نشد و اشتباهاتی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم برنده شویم اما از آقای شمسایی خیلی ممنونم که به جوان‌ها اعتماد کردند و امیدوارم در آینده با کسب عناوین بهتر و قهرمانی، جواب زحمت‌های ایشان را بدهیم.

جوان اول آسیا این نظریه که تیم ملی برنامه‌ای نداشته و متکی به مهارت‌های فردی بوده را قبول ندارد: این‌ها صحبت‌هایی است که چه ببری و چه ببازی، همیشه مطرح می‌شود. طبق آنالیز یکی از برنامه‌های تلویزیونی، چند بار با کار تیمی توانستیم دفاع ژاپن را بشکنیم. با این حال خلاقیت فردی هم‌ جزیی از بازی است و به قول آقای شمسایی نمی‌شود که خلاقیت بازیکن را از وی بگیری. ما کار تیمی هم کم نداشتیم و همان اول که یک کرنر مناسب داشتیم که من زدم و به پای بازیکن خورد آیا کار تیمی نبود؟

سوژه بعد صحبتهای آقاپور، به کار زیر نظر وحید شمسایی اختصاص دارد: ایشان جزو بهترین‌های فوتسال جهان بوده اند و کار کردن با ایشان برای بازیکنان جوان بسیار انگیزه ایجاد می‌کند. شما باید در جمع تیم ملی می‌بودید تا ببینید ایشان چقدر همدلی و انگیزه به تیم تزریق کرده بود. اینکه ایشان تیم را عوض کرد واقعا دل و جرات می‌خواست و جای تحسین دارد و امیدوارم در آینده زیرنظر ایشان نتایج بهتری هم بگیریم.

1997