تصویر جالب مدافع رئال مادرید پس از مصدومیت شدید

تصویر جالب مدافع رئال مادرید پس از مصدومیت شدید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی در بازی رئال مادرید و شاختار دونتسک در دقیقه 95 به کمک تیمش آمد و ضربه سری را زد که به گل تساوی رئال مادرید ختم شد.

به گزارش فوتبالی، رودیگر پس از این ضربه برخورد بسیار شدیدی با آناتولی تروبین دروازه بان تیم اوکراینی داشت که همین مسئله موجب شد تا با صورتی خونین از زمین بازی خارج شود. این بازیکن در ادامه تحت مداوای پزشکان قرار گرفت و مجبور شد که 21 بخیه به پیشانی خود بزند. در حقیقت هر چند که رودیگر با گل خود باعث شد تا رئال مادرید در ورشو مقابل شاختار به تساوی برسد و صعودش را به مرحله بعدی چمپیونزلیگ قطعی کند اما در حال حاضر مشخص نیست که ایا به ال کلاسیکو می رسد یا نه چرا که باید مورد معاینه پزشکان قرار بگیرد.

رودیگر در پایان بازی و در حالی که در مسیر بازگشت به مادرید بود، تصویر جالبی از مصدومیت شدید خود به اشتراک گذاشت که با صورتی کاملا باندپیچی شده، زخم هایش را پوشانده بود و در توضیحش نوشته است:"ما زنده ایم."

مدافع آلمانی بدین ترتیب با اولین گل اروپایی خود در رئال مادرید به یک قهرمان برای هواداران تبدیل شد چرا که گلی را زد که مانع از اولین شکست فصل رئال مادرید شد. 

4125