اعتراف آنچلوتی پس از تساوی مقابل شاختار

اعتراف آنچلوتی پس از تساوی مقابل شاختار

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد که آن‌ها اصلاً عملکرد خوبی در دیدار مقابل شاختار دونتسک از خود به جای نگذاشتند و لایق کسب پیروزی و سه امتیاز نیز نبودند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های شاختار دونتسک و رئال مادرید مقابل هم صف آرایی کردند و دو تیم در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. آنتونیو رودیگر در دقیقه 90+5 گل تساوی را برای لوس بلانکوس به ثمر رساند. 

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "ما در این فصل در فرم خوبی قرار داریم. ما تاکنون صعودمان را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مسجل کرده‌ایم و به نظرم کار ما در مرحله گروهی تمام شده است، اما همیشه ثابت کرده‌ایم که هیچ وقت عقب نمی‌کشیم. اصلاً عملکرد خوبی در این بازی نداشته‌ایم و این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد، اما مهم ترین نکته این است که تا لحظه آخر جنگیدیم و تسلیم نشدیم."

"واقعا بد بازی کردیم. در نیمه اول کنترل بازی را در اختیار داشتیم و سعی کردیم بیشتر از وسط به قلب دفاع حریف بزنیم، اما شاختار کار را برای ما بسیار سخت کرده بود. بعد از این که گل خوردیم بالانس تیم از دست رفت. واقعا بازی سختی بود."

4416