غیر رسمی؛ امباپه خواستار خروج از پاریسن ژرمن شد!

غیر رسمی؛ امباپه خواستار خروج از پاریسن ژرمن شد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد داستان‌های کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن پایانی ندارد و دوباره این ستاره فرانسوی 24 ساله درخواست خروج داده است. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، کیلیان امباپه پس از ماه‌ها مذاکره با رئال مادرید و فلورنتینو پرز، بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد.

به نقل از سایت گل، حالا پس از گذشت 3 ماه از عقد قرارداد 3 ساله با پاریسن، کورتیانا ژورنالیست مشهور مارکا فاش کرد که کیلیان امباپه از وضعیتش در پاریس راضی نیست و دوباره درخواست خروج داده و این در حالی است که ناصر الخلیفی تلاش زیادی برای خواباندن مچ پرز در 2 سال اخیر کرده است. 

ژورنالیست مارکا مدعی است که بازگشت مسی به روزهای اوجش یکی از دلایلی است که امباپه می‌خواهد از پاریس برود، چون در این صورت فکر می‌کند که دیگر مرد اول پروژه پی‌اس‌جی نیست. باید دید که در روزهای آینده واکنش مدیران و مربیان پاریس به این خبر چه خواهد بود. 

4416