تساوی دقیقه نودی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو

تساوی دقیقه نودی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و شاختار در هفته چهارم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و رئال مادرید در این بازی متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی آخرین بازی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. رئال مادرید یکشنبه از ساعت 17:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف بارسلونا خواهد رفت و اولین ال کلاسیکوی رسمی این فصل برگزار خواهد شد.

در بازی مقابل شاختار، رئال مادرید از ابتدای بازی تحت فشار قرار گرفت. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در نیمه دوم شاختار توانست به رئال مادرید گل بزند و بدین ترتیب به امید پیروزی در این بازی و حفظ نتیجه، عقب نشینی کرد و در لاک دفاعی قرار گرفت.

در ادامه بازی، رئال مادرید تلاش های زیادی داشت تا بتواند نتیجه را برگرداند و در نهایت این اتفاق در دقایق آخر وقت های تلف شده افتاد و آنتونیو رودیگر موفق شد دروازه شاختار را باز کند و بدین ترتیب نتیجه را برگرداند و بازی یک بر یک مساوی شود.

اکنون رئال مادرید به استقبال ال کلاسیکو می رود و باید دید که در آن بازی چه اتفاقاتی خواهد افتاد. رئال مادرید در حال حاضر از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

1470