لشکر مصدومان پرسپولیس در آستانه بازی مقابل مس رفسنجان

لشکر مصدومان پرسپولیس در آستانه بازی مقابل مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی در تمرین عصر امروز تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

 به گزارش فوتبالی، تمرینات پرسپولیسی‌ها عصر امروز مطابق معمول در ورزشگاه کاظمی آغاز شد اما بعد از دقایقی مهدی عبدی مهاجم جوان قرمزها به دلیل مصدومیت اعلام کرد قادر به ادامه تمرین نیست تا نتواند تیمش را در نبرد روز پنجشنبه مقابل مس رفسنجان همراهی کند.

عبدی در حالی از تمرینات گروهی قرمزها خارج شد که شیخ دیاباته بعد از هفته‌ها مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی پرسپولیس اضافه شد اما همچنان قادر به همراهی پرسپولیس مقابل مس رفسنحان نخواهد بود.

از سوی دیگر میلاد سرلک نیز مقابل سپاهان مصدوم شد و فعلا زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرینات خود را به دور از قرمزها برگزار می‌کند. همچنین گفته می‌شود علیرضا بیرانوند هم که در اردوی تیم ملی و بازی مقابل اروگوئه با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شد شاید نتواند مقابل شاگردان محمد ربیعی به زمین برود و وضعیت او قرار است فردا مجدد بررسی شود.

پیش از این نیز حامد پاکدل دیگر مهاجم پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا چند روزی در تمرینات این تیم غایب بود و از شرایط آرمانی برای همراهی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان برخوردار نیست، اکنون مهدی عبدی نیز جدیدترین مصدوم قرمزها لقب گرفته است.

آنچه مشخص است یحیی گل‌محمدی باید تیمش را با لشکری از مصدومان مقابل شاگردان محمد ربیعی و مس رفسنجان آرایش کند.

7655