ماجرای درگیری تمرین نفت مسجد سلیمان چه بود؟

ماجرای درگیری تمرین نفت مسجد سلیمان چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز عصر تیم نفت مسجد سلیمان با درگیری همراه بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تمرین تیم نفت مسجد سلیمان امروز عصر زیر نظر سرمربی این تیم آغاز شده بود، حضور معاون فرهنگی باشگاه به همراه یک لیدر در محل تمرینات موجب درگیری شد.

 گفته می‌شود لیدر باشگاه نفت مسجد سلیمان ابتدا گلایه‌هایی از رضا مهاجری بابت عملکرد ضعیف این تیم طی 3 بازی گذشته مطرح می‌کند که در ادامه جو تمرین را به هم ریخت و باعث شد چند دقیقه همه چیز تحت تاثیر این حواشی قرار گیرد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که معاون فرهنگی باشگاه به همراه لیدر نفت مسجد سلیمان روبه رضا مهاجری شروع به فحاشی کرده که منجر به درگیری فیزیکی می‌شود.

در ادامه با پیگیری‌های انجام شده و تماس یکی از مسئولان تیم با دادستان مسجد سلیمان با شکایت مطرح شده از سوی رضا مهاجری لیدر خاطی به همراه معاون فرهنگی باشگاه بازداشت می‌شوند.

در هر حال جر و بحث لیدر باشگاه که با بی‌احترامی همراه شد پس از دخالت ضابطین قضایی در محل تمرین خاتمه  پیدا کرد، البته لیدر باشگاه همچنان با صدای بلند فریاد می‌زد: "این همه پول می‌گیرید اما شرایط تیم این است. هر اتفاقی هم که بیفتد به گردن ما می‌اندازید."

پیش از این باشگاه نفت مسجدسلیمان،اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم به دلیل نتایج ضعیف در سه هفته اخیر، ۱۵ درصد جریمه کرده بود.

نفت در دو هفته اخیر دو شکست سنگین را مقابل نساجی و گل گهر متحمل شده است. این تیم برابر نساجی با حساب چهار بر صفر و مقابل گل گهر با نتیجه پنج بر صفر مغلوب شد، قبل از آن نیز مقابل پرسپولیس بازی برده را واگذار کرد.

7655