جواهر 21 میلیونی، جدیدترین شکست نقل و انتقالاتی منچستریونایتد

جواهر 21 میلیونی، جدیدترین شکست نقل و انتقالاتی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آماد دیالو، وینگر ساحل عاجی فقط 20 سال سن دارد اما به نظر می رسد که خیلی زود لقب "خرید شکست خورده" را  از آن خود کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در ژانویه 2021 با 21 میلیون یورو از باشگاه آتالانتا در لیگ ایتالیا راهی منچستریونایتد شد که مبلغ قابل توجهی برای بازیکنی بود که فقط چهار بازی در تیم بزرگسالان آتالانتا انجام داده بود.

با این وجود دیالو با گذشت حدود دو سال نتوانسته خودش را در منچستریونایتد جا بیاندازد و به نظر می رسد که به جدیدترین شکست نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ تبدیل شده است.

در حقیقت دیالو فقط 9 بازی در ترکیب منچستریونایتد داشته که حاصلش یک گل و یک پاس گل بوده و بیشتر در تیم زیر 23 سال حضور داشته تا تیم بزرگسالان. این بازیکن در زمستان سال گذشته قرضی به رنجرز رفت  تا ارزشهایش را نشان بدهد اما در این تیم نیز موفقیت چندانی نداشت و در تیم اسکاتلندی در سیزده بازی خود سه گل زد. دیالو در این تابستان به یونایتد برگشت اما به نظر می رسد که زیر نظر تن هاگ هم نتوانست تقدیر خود را  تغییر بدهد و به همین خاطر در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی برای یک فصل به صورت قرضی راهی ساندرلند شد.

دیالو در ساندرلند نیز شرایط خوبی نداشته که در یک بازی به عنوان یار فیکس و در پنج بازی به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شده که نتوانسته گلزنی کند و به نظر می رسد که شیاطین سرخ از او ناامید شده اند.

4125