شروع فاجعه اسطوره یوونتوس در لیگ ترکیه

شروع فاجعه اسطوره یوونتوس در لیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - آندره آ پیرلو چالش مربیگری در لیگ ترکیه را در تابستان گذشته پذیرفت.

به گزارش فوتبالی، ستاره اسبق یوونتوس هدایت تیم کاراگومروک را به عهده گرفت. وی پیش از این فقط در یوونتوس مربیگری کرده بود که در تنها حضورش در این تیم به رتبه چهارم لیگ رسیده بود و فاتح جام حذفی و سوپرجام ایتالیا شده بود. به نظر می رسد که شروع پیرلو در لیگ ترکیه چنگی به دل نمی زند. در حقیقت تیم کاراگومروک از میان نوزده تیم در رتبه هجدهم قرار گرفت و از هشت بازی خود فقط شش امتیاز کسب کرده است.

این باشگاه که در سال 1926 تاسیس شده به نظر می رسد که با مشکلاتی جدی در خط دفاعی مواجه است. آنها در هشت بازی  خود هفده گل خورده اند یعنی بیش از دو تا در هر بازی و در کنار آلانیا اسپور بدترین آمار دفاعی را داشته اند. آنها در بازی اخیرشان مقابل فنرباغچه با نتیجه پنج بر چهار مغلوب شده اند که نشان از ضعف دفاعی آنهاست.

کاراگومروک فقط یک چهارم از امتیازات ممکن را کسب کرده و یک برد و سه تساوی داشته و در چهار بازی نیز شکست خورده است. تنها پیروزی فصل آنها مقابل آنکاراگوجو بود که با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند.   آنها در مقابل سیوا اسپور، گیرسون اسپور و باشاک شهیر نیز تساوی کسب کردند و در مقابل آلانیا اسپور، بشیکتاش، استانبول اسپور و فنرباغچه شکست خوردند. تیم پیرلو حالا باید مقابل هاتای اسپور که فقط یک امتیاز بیشتر از آنها دارد، پیروز شود تا خود را نجات بدهد. تیم پیرلو پیش از جام جهانی در مقابل عمرانیه اسپور، گالاتاسرای، آنتالیا اسپور و غازیانتپ نیز بازی خواهد داشت.

4125