واسعی: نیم‌فصل همه چیز مشخص می‌شود

واسعی: نیم‌فصل همه چیز مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک تراکتور می‌گوید که هنوز توافق خاصی با این باشگاه نداشته است.

به گزارش فوتبالی، بعد از بازی با هوادار بود که سعید واسعی مورد غضب قربان بردیف قرار گرفته و در اختیار باشگاه قرار داده شد. موضوعی که هیچ‌گاه دلیل آن به صورت شفاف و رسمی از سوی تراکتوری‌ها تا به امروز اعلام نشده و با وجود گذشت بیش از یک ماه از اتفاق رخ داده، هنوز تکلیف طرفین برای نحوه فسخ قرارداد مشخص نیست. این درحالی است که هر از گاهی در فضای مجازی در این مورد خبرهایی منتشر می‌شود که البته از صحت آن‌ها نمی‌توان مطمئن بود.

در همین راستا با سعید واسعی تماسی داشتیم تا شرح آخرین وضعیت طرفین را از زبان خود این بازیکن بشنویم که بازیکن مشهدی همچون دفعات گذشته تمایلی به مصاحبه نداشت.

وی خیلی کوتاه در پاسخ به اینکه گفته می‌شود توافق حاصل شده و آیا این موضوع را تایید می‌کند، به خبرنگار فوتبالی گفت: صحبت‌هایی شده و فعلا درگیر بازی‌ها هستند و تا نیم‌فصل مشخص می‌شود‌. من که مشکلی ندارم و منتظرم ببینم باشگاه چه می‌گوید.

واسعی در رابطه با اینکه آیا سر نحوه فسخ به طور کامل توافق شده یا خیر نیز گفت: هنوز آن طور که باید و شاید مشخص نیست و به نیم فصل خواهد کشید. امیدوارم هر چه اتفاق می‌افتد خیر دو طرف باشد.

1997