آمار ویژه مهاجمی که تبدیل به گربه سیاه بارسلونا شده است

آمار ویژه مهاجمی که تبدیل به گربه سیاه بارسلونا شده است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و سلتاویگو امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و بدین ترتیب بارسلونا آخرین بازی لالیگایی خود را پیش از بازی هفته آینده که مقابل رئال مادرید است، برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سلتاویگو یک ستاره ویژه دارد که همواره کابوسی برای بارسلونا بوده است و اکنون هم سلتاویگو اگر به دنبال گرفتن نتیجه مقابل بارسلونا است، یکی از امید های اصلی اش این بازیکن است.

یاگو آسپاس، مهاجم با تجربه سلتاویگو همواره یکی از مشکلات اصلی بارسلونا در جدال با سلتاویگو بوده است و به نوعی زهر خود را به آبی و اناری ها ریخته است. این مهاجم اسپانیایی آمار فوق العاده ای مقابل بارسلونا دارد.

آسپاس در مقابل ترشتگن در 11 بازی 9 گل به ثمر رسانده است و بدین ترتیب نشان داده که راه گلزنی به دروازه بان آلمانی بارسلونا به خوبی بلد است و می تواند برای او مشکل ساز شود و مانعی برای کلین شیت کردن او باشد.

ژاوی اگر به دنبال کسب نتیجه مناسب مقابل سلتاویگو است، باید برنامه ای برای مهار آسپاس داشته باشد. آسپاس به چیپ هایی که می زند معروف است و به طور کلی در زدن گل های چیپ استاد است و باید دید که این بار مقابل بارسلونا چه عملکردی خواهد داشت.

1470