کنایه بازیکن سابق و خشن چلسی به کونته

کنایه بازیکن سابق و خشن چلسی به کونته

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو کاستا شب گذشته به خانه دومش استمفوردبریج برگشت، جایی که سه سال در ان جا حضور داشت و سه جام کسب کرد: دو قهرمانی لیگ انگلیس و یک قهرمانی جام اتحادیه.

به گزارش فوتبالی، کاستا در این بازی پیراهن تیم مهمان یعنی ولورهمپتون را به عهده داشت که در ترکیب اصلی حضور داشت و 57 دقیقه بازی کرد اما نتوانست جلوی شکست تیمش در مقابل تیم گراهام پاتر با نتیجه سه بر صفر را بگیرد.

هواداران چلسی استقبال گرمی از کاستا داشتند و دیگو در این باره گفت:" خیلی خاص است. این نشان می دهد که در دوران حضورم در استمفوردبریج کارم را درست انجام داده ام و خاطرات خوبی را به جای گذاشته ام. دلیلی ندارد که بخواهم از هواداران چلسی گلایه ای داشته باشم. وقتی در این جا بودم همیشه برخورد خوبی با من داشتند."

کاستا در مورد دلیل ترک استمفوردبریج در تابستان 2017 نیز صحبت کرد:" دلیلش هواداران نبود بلکه دلیلش مربی ان زمان بود. منظورم کونته است. با هواداران چلسی رابطه خوبی داشتم. قهرمان شدیم و دومین لیگ خود را بردم. کونته روی من حساب نمی کرد و نمی توانستم بمانم. دوست داشتم در این جا بمانم. این بحث در مورد کونته بود. این نشان می دهد که هواداران همیشه در سمت من بوده اند و به من محبت داشته اند."

4125