دلیل اخراج راموس مقابل رنس مشخص شد

دلیل اخراج راموس مقابل رنس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس در مقابل رنس دومین کارت قرمزش را در لیگ فرانسه دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی اسپانیایی در دقیقه 40 و در حالی که با داور صحبت می کرد، در ابتدا کارت زرد و بعد کارت قرمز دریافت کرد. کانال پلاس فرانسه مدعی شده است که راموس به داور گفته است؟"چرا؟ چرا من؟ حرام لقمه." از طرفی کریستف گالتیه سرمربی پی اس جی هم در مصاحبه با کانال پلاس تایید کرد که راموس فحشی را به کار برده که در تمرینات به طور معمول مورد استفاده قرار می دهد.

گالتیه در این باره توضیح داد:" در مورد بحث توهین ها، متاسفانه چند سال پیش در کنار بازیکنی بودم که از همین فحشی استفاده می کرد که راموس در تمرینات می دهد. به خوبی راموس را می شناسم، فکر نمی کنم که هدفش از این توهین به سوی داور بوده است. این فحشی است که در تمرینات معمولا داده می شود اما در زمین های اسپانیا آن را زیاد می شنوم. داور این مسئله را به خودش گرفت و او را اخراج کرد. در هر صورت به نظر می رسید که تیم دچار استرس زیادی بود و شاید دلیلش بازی خوبی بود که حریف انجام می داد."

راموس در دسامبر 2021 اولین کارت قرمزش را در پی اس جی دریافت کرده بود. او در بازی پی اس جی و لوریان نیز به علت توهین به داور کارت قرمز گرفته بود. این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ فرانسه محرومیتی دو جلسه ای را برای راموس در نظر بگیرد.

4125