هالند را از لیگ انگلیس اخراج کنید چون یک ربات است!

هالند را از لیگ انگلیس اخراج کنید چون یک ربات است!

پایگاه خبری فوتبالی - شروع فصل خارق العاده ارلینگ هالند در منچسترسیتی از دید هیچ کس دور نمانده است.

به گزارش فوتبالی، به جز بورنموث همه رقبای منچسترسیتی از او زخم خورده اند. ستاره نروژی در 9 بازی 15 گل زده و به کابوس حریفان تبدیل شده است. به همین خاطر برخی هواداران به دنبال پیدا کردن راهکارهای جدیدی برای مهار هالند هستند و حالا آنها به گزینه عجیبی رسیده اند که واقعی به نظر نمی رسد. در حقیقت آنها در نظر دشتند که با جمع آوری امضا کاری کنند که پارلمان بریتانیا تصمیم به اخراج هالند از لیگ انگلیس بگیرد!

پارلمان بریتانیا وبسایتی را در اختیار شهروندان قرار داده تا آنها پیشنهادهایشان را در ان بنویسند و در صورتی که این پیشنهاد بیش از صد هزار امضا جمع آوری کرد، در جلسه پارلمان در موردش بحث شود. در حال حاضر پیشنهادی که در مورد هالند ارائه شده بیش از دو میلیون امضا جمع آوری کرده و به محبوب ترین درخواست تاریخ  از پارلمان بریتانیا تبدیل شده است. اما این پیشنهاد علیه هالند چیست؟ بازیکن نروژی به چه چیزی متهم شده است؟ این پیشنهاد این است که هالند از لیگ انگلیس اخراج شود چون یک ربات است. 

هر چند که این درخواست به حد نصاب امضا ها رسید اما دولت بریتانیا تصمیم گرفت که این درخواست را حذف کند چرا که آن را موضوعی جدی و قابل بحث در پارلمان نمی دانست به همین خاطر هالند می تواند فعلا با خیال راحت در لیگ انگلیس بماند!

4125