سلیمی: بحرین یکی از قدرت‌های وزنه‌برداری آسیا شد

سلیمی: بحرین یکی از قدرت‌های وزنه‌برداری آسیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری معتقد است کشور بحرین با جذب و تغییر تابعیت وزنه‌برداران مدعی جهان به قدرت این رشته در سطح آسیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، بهداد سلیمی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری در خصوص سطح کیفی رقابت در این دوره از مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا اظهار داشت: روندی آغاز شده که کشورهایی مثل بحرین با جذب و تغییر تابعیت وزنه برداران مدعی جهان، در سطح رقابت‌های بین المللی وزنه برداری مدعی هستند از جمله بحرین که از این پس یکی از قدرت‌های آسیا است.

سلیمی در خصوص نتیجه مورد انتظار و ارزیابی عملکرد تیم ملی در مسابقات بحرین ۲۰۲۲ گفت: تیم‌های ازبک و چین تایپه با ترکیب کامل شرکت کرده اند و در بخش تیمی رقبای جدی داریم.
 سلیمی درباره نامزدی برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران نیز ادامه داد: من بنابر تشخیص و تصمیم فدراسیون برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران نامزد شدم. عضویت در این کمیسیون به دلیل حق رأی سه عضو مربوطه در کنگره و هیأت اجرایی و جایگاهی که ایران از گذشته تا کنون در وزنه برداری جهان داشته، برای اعتبار امروز ما بسیار حائز اهمیت است. لذا در طول این مسابقات تلاش می‌کنیم با رایزنی و مذاکره، نظر مربیان و ورزشکاران آسیایی را برای کسب رأی به عنوان نماینده ورزشکاران این قاره جلب کنیم.

5960