روبرتو پیاتزا: از جهنم به اوج رسیدیم

روبرتو پیاتزا: از جهنم به اوج رسیدیم

پایگاه خبری فوتبالی - تیم میلانو در هفته دوم لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سری A1 به مصاف تیم مونزا رفت و 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، میلانو در حالی این بازی را به سود خود به پایان برد که در ست‌های اول و دوم با نتایج مشابه 25 بر 23 شکست خورده بود. یاران میلاد عبادی‌پور در 3 ست بعدی اما 25 بر 20، 25 بر 23 و 15 بر 11 برنده شدند.

روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم میلانو در مورد این بازی افزود: ما در بهترین زمان ممکن از جهنم به اوج رسیدیم و نفس کشیدیم. بازی در ست‌های اول و دوم در دست ما بود و در حالی که از حریف پیش بودیم، شکست خوردیم. 

سرمربی تیم والیبال میلانو گفت: عبادی‌پور وقتی در ست پنجم به بازی برگشت، ۲ امتیاز طلایی برای ما گرفت. تیم ما، دو ست را واگذار کرده بود و در حالی که در ست سوم نیز 7 بر یک عقب بودیم، کار سختی بود که به بازی برگردیم ولی بازیکنانی که روز نیمکت بودند به توانایی‌هایی خود ایمان داشتند و به کمک تیم آمدند.

سرمربی تیم ملی هلند تصریح کرد: مارگارخو، عملکرد خوبی داشت و عبادی‌پور هم وقتی در ست پنجم به بازی برگشت، 2 امتیاز طلایی برای ما گرفت. مسابقه، سراسر احساسات بود و ما از 2 امتیازی که کسب کردیم، لذت بردیم.

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و دریافت‌کننده میلانو در دیدار با مونزا، 14 امتیاز کسب کرد.