واکنش جالب آنچلوتی به ترکیب تیمش در ال کلاسیکو

واکنش جالب آنچلوتی به ترکیب تیمش در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در هفته هشتم رقابت های لالیگا، ختافه را در ورزشگاه آلفونسو پرز با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در این دیدار خارج از خانه به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی، در هفته بعدی لالیگا باید به مصاف بارسلونا برود و بدین ترتیب اولین ال کلاسیکوی رسمی فصل جدید را برگزار کند و باید دید که در این جدال سنتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت اوضاع به چه شکل پیش می رود.

رئال مادرید پیش از جدال با بارسا، باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار برود و بدین ترتیب دیداری را مقابل این تیم برگزار کند.

پس از بازی مقابل ختافه، درباره ترکیبی که رئال مادرید در ال کلاسیکو خواهد داشت، از آنچلوتی سوال شد و کارلو آنچلوتی در این باره گفت:" من هنوز نمی دانم چه کسی مقابل شاختار بازی می کند چه برسد به ال کلاسیکو. هر بازیکنی که آمادگی بازی کردن داشته باشد درون ترکیب قرار می گیرد. البته ترکیب تیم مقابل شاختار چرخشی خواهد بود."

آنچلوتی درباره کسب سه امتیاز مقابل ختافه هم گفت:" خیلی خوب حمله نکردیم ولی موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم و از این بابت خوشحالم."

1470