ترابی، ضعیفترین بازیکن پرسپولیس جلوی سپاهان!

ترابی، ضعیفترین بازیکن پرسپولیس جلوی سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا هافبک طراح پرسپولیس دچار افت شده است؟

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که همیشه به عنوان بازیکنی موثر در ترکیب پرسپولیس حضور داشته اما در چند بازی اخیر تیمش از جمله نبرد مقابل تراکتور و سپاهان نتوانسته عملکرد همیشگی‌اش را تکرار کند و بر اساس ادعای یک رسانه ورزشی، بر اساس اطلاعات آنالیزورهای تیم پرسپولیس، ضعیف‌ترین بازیکن سرخپوشان تهرانی در اصفهان، هافبک شماره 9 بوده است. اتفاقی که باعث انتقاد یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از هافبک ملی‌پوش این باشگاه شده است.

اسماعیل حلالی که با ایسنا صحبت کرده، در انتقاد از ترابی گفته است: او در دو بازی اخیر پرسپولیس در زمین راه می‌رفت. اگر برانکو در پرسپولیس بود، با این عملکرد به ترابی اصلا بازی نمی‌رسید. حالا با این شرایط پنالتی را هم می‌دهیم به ترابی بزند و او هم پنالتی را خراب می کند و بازی بعد هم فیکس بازی می‌کند. او بازیکن تیم ملی است اما باید برای حضور در ترکیب پرسپولیس کیفیت خود را نشان دهد.

به نظر می‌رسد یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته‌های اخیر افت مهدی ترابی بوده که این موضوع می‌تواند خبر بدی برای کارلوس کی‌روش و یحیی گل‌محمدی باشد و باید دید این بازیکن، چه زمانی به فرم ایده‌آلش برخواهد گشت.

7655