مدافع منچستریونایتد، هدف بارسلونا در تابستان آینده

مدافع منچستریونایتد، هدف بارسلونا در تابستان آینده

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از حالا برنامه ریزی ها را برای تابستان 2023 آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که مدیران بارسلونا حس می کنند که ترکیب تیمشان در دو پست نیاز به تقویت دارد: یکی دفاع راست و دیگری هافبک دفاعی چرا که جدایی بوسکتس تقریبا قطعی به نظر می رسد.

به نظر می رسد که دیوگو دالو دفاع راست پرتغالی منچستریونایتد به گزینه اصلی مدیران بارسلونا تبدیل شده است. دالو در تابستان قبلی نیز مورد توجه بارسا بود اما شیاطین سرخ اجازه جدا شدنش را ندادند چرا که تن هاگ علاقخه خاصی به این بازیکن دارد. دالو فقط 24 سال سن دارد و در تابستان بعدی به بازیکن آزاد تبدیل می شود و به همین خاطر بارسلونا می تواند او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. اسپورت مدعی شده است که بارسلونا با اطرافیان این بازیکن تماس گرفته است و علاقه خود را نشان داده است.

دالو در این فصل ده بازی در منچستریونایتد داشته که دو گل به ثمر رسانده است. دالو قطعا در لیست تیم ملی پرتغال در جام جهانی نیز حضور خواهد داشت و عملکرد درخشانش در این مسابقات می تواند ارزش و مشتریان وی را هم افزایش بدهد که به نظر می رسد که منچستریونایتد هم به صورت جدی شرایط تمدید قرارداد این بازیکن را زیر نظر خواهد گرفت.

4125