خاطره لوئیز سوارز از گریه‌های بی‌سابقه مسی

خاطره لوئیز سوارز از گریه‌های بی‌سابقه مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز که در حال حاضر در باشگاه ناسیونال اروگوئه حضور دارد در مصاحبه ای با استار پلاس در مورد دوران حضورش در بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سوارز با یادآوری آخرین هفته هایش در بارسلونا پیش از پیوستن به اتلتیکو مادرید گفت:" در آن زمان می دیدم که مسی به شکل بی سابقه ای گریه می کند. این شرایط همه ما را تحت تاثیر قرار داده بود. به خاطر دیدن آن اتفاقات در باشگاه دوران کودکی اش ویران شده بود. حتی الان هم از من می پرسد که چرا شرایط برایش آن طور پیش رفت اما حداقلش این که این فرصت را داشتم که جدا شوم و در اتلتیکو مادرید شاد باشم."

بازیکن اروگوئه ای با انتقاد از نحوه جدایی خود از بارسلونا گفت:" با لبخند در تمرینات حاضر می شدم و سعی می کردم که سخت تلاش کنم اما بارسلونا سعی می کرد که من را از لئو دور نگه دارد. دوران سختی برای من بود و خودم هم هر روز وقتی به خانه می رفتم، گریه می کردم. از شرایطم ناراحت بودم و من را طوری از مسی دور نگه می داشتند که انگار ما مقصر آن شرایط هستیم. آن سال در چمپیونزلیگ توسط بایرن مونیخ حذف شده بودیم و همه ویران شده بودیم. نیاز داشتیم که از همیشه متحدتر باشیم اما باشگاه به بدترین شکل شرایط را مدیریت کرد. وقتی به بارسا ملحق شدم، به لئو گفتم که تنها هدف من این است که پیروز شوم و نمی خواستم جای کسی را بگیرم. از آن لحظه فهمیدم که لئو صادقانه صحبت می کند و از آن زمان با لئو و نیمار پیمان برادری را تشکیل دادیم."

4125