پردرآمدترین بازیکنان دنیا؛ مسی و رونالدو بعد از امباپه

پردرآمدترین بازیکنان دنیا؛ مسی و رونالدو بعد از امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - تمدید قرارداد امباپه با پی اس جی در ماه می باعث شد تا این بازیکن به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، فوربز در گزارشی اعلام کرده است که امباپه با درآمد سالانه 131 میلیون یورو با احتساب حقوق و درآمد تبلیغاتی از اسپانسرها پردرآمدترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا است. در حقیقت از سال 2014 تا کنون همواره رونالدو و مسی عنوان پردرآمدترین بازیکن دنیا را یدک می کشیدند اما حالا امباپه در رده اول قرار دارد. بر اساس گزارش فوربز، مسی با درآمد سالانه 110 میلیون یورو در رده دوم است در حالی که کریستیانو رونالدو با درامد صد میلیونی سوم است.

نیمار با درآمد سالانه 89 میلیونی چهارم است تا از میان چهار نفر اول سه تا مربوط به پی اس جی باشند. در حقیقت مسی، امباپه و نیمار روی هم 330 میلیون یورو سالانه درآمد دارند تا مثلثی شگفت انگیز را تشکیل بدهند.

از درامد 131 میلیونی امباپه، 110 میلیون یورو مربوط به دستمزدی است که از باشگاه پی اس جی دریافت می کند و 21 میلیون یورو مربوط به قراردادهایش با شرکت هایی نظیر نایکی، دیور و پانینی.  

در این رده بندی محمد صلاح با 54 ، ارلینگ هالند با 40 ، لواندوفسکی با 35 ، ادن هازارد با 31، آندرس اینیستا با 30 و کوین دی بروینه با 29 میلیون یورو درآمد سالانه در رده های پنجم تا دهم هستند.

4125