حمله جالب گتوزو به مدافع فرانسوی پس از اخراج شدنش

حمله جالب گتوزو به مدافع فرانسوی پس از اخراج شدنش

پایگاه خبری فوتبالی - والنسیا شب گذشته در خانه اوساسونا با نتیجه دو بر یک پیروز شد اما یکی از اتفاقات جالب بازی در دقیقه 90 رخ داد: لحظه ای که گنارو گتوزو مربی ایتالیایی والنسیا به شدت به مختار دیاخابی مدافع تیمش حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع فرانسوی که بازیکنی کلیدی در والنسیا بوده است، در درگیری میان بازیکنان دو تیم در پایان بازی، در حالی که تعویض شده بود، جمله ای را به داور گفت که باعث شد تا کارت زرد دوم را بگیرد. در حقیقت در حالی که دیاخابی یک کارت زرد داشت، با نظر گتوزو تعویض شد تا کمی اتلاف وقت کند. در حالی که این بازیکن از زمین خارج شده بود، جمله ای را خطاب به داور گفت که باعث شد تا از روی نیمکت کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود تا بازی بعدی را از دست بدهد.

دریافت کارت زرد دوم توسط دیاخابی باعث شد تا گتوزو به شدت عصبانی شود. مربی ایتالیایی به کلمن حاوی آب لگد زد و بعد از آن به سمت دیاخابی رفت و درگیری لفظی شدیدی با مدافع فرانسوی داشت.

گتوزو در مورد این اتفاق در کنفرانس مطبوعاتی گفت:"در آن لحظه به این فکر کردم که بازیکن ما از روی نیمکت باید به تصمیم داور احترام بگذارد. دریافت کارت قرمز روی نیمکت اقدامی است که باید جلویش را بگیریم."

دیاخابی بازی بعدی والنسیا در مقابل الچه را از دست داد و به نظر می رسد که گتوزو اصلا از این موضوع خوشحال نیست.

4125