توقع ناگلزمان از ستاره سنگالی بایرن مونیخ در درکلاسیکر

توقع ناگلزمان از ستاره سنگالی بایرن مونیخ در درکلاسیکر

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی آلمانی بایرن مونیخ به گلزنی سادیو مانه در دیدار مقابل بروسیا دورتموند امیدوار است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ از رقابت‌های بوندس لیگا در استادیوم سیگنال ایدونا پارک مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "دورتموند حریفی قدرتمند است و نمی توان 100 درصد پیش بینی کرد که فردا با چه سیستمی برابر ما بازی خواهند کرد. گاهی از جلو پرس می کنند و گاهی هم برابر تیم های قدرتمند، در زمین خودشان پرتعداد دفاع می کنند. دورتموند تا به اینجا فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در بهترین فرم نیز به ما رسیده اند."

"سادیو مانه؟ سادیو برابر ویکتوریا پلژن خوب بازی کرد و حالا کاملا آماده و با انگیزه است. از شرایط فعلی او راضی هستم. خوشحال می شوم اگر او فردا به دورتموند گل بزند و مطمئنم که خودش هم مشتاق گلزنی در بازی فرداست. منتظر درخشش او مقابل دورتموند هستم."

"مصدومیت کومان؟ کینگزلی شرایط خوبی دارد و برای بازی فردا در دسترس است. البته از ابتدا بازی نخواهد کرد و شاید در 30 یا 40 دقیقه پایانی او را به میدان بفرستم. "                                                                           

4416