خداحافظی کی‌روش با دو بازیکن استقلال؟

خداحافظی کی‌روش با دو بازیکن استقلال؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا می‌توان از روی لیست دعوت شده‌ها به حضور در برنامه ارزیابی تیم ملی، درباره سرنوشت دو بازیکن سرشناس استقلال در تیم ملی به نتیجه رسید؟

به گزارش فوتبالی، کارلوس کی‌روش در حالی 16 بازیکن را برای تمرین در مرکز پک دعوت کرده که سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و محمد محبی پنج نماینده استقلال در این فهرست هستند.

در شرایطی که پیش از این مهدی قایدی در اردوی تیم ملی در تهران و صالح حردانی در اردوی اتریش تیم ملی حضور داشتند، اثری از نام آنها در بین دعوت‌شده‌ها به برنامه ارزیابی تیم ملی نیست تا اینگونه نتیجه گرفت که شانس این دو بازیکن برای همراهی تیم ملی در جام جهانی، تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

حردانی که علیرغم غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش تیم ملی، حتی یک ثانیه هم بازی نکرد و شاهد بازی صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی بود و مهدی قایدی هم با توجه به ترافیک خط حمله تیم ملی و البته دوری او از فرم ایده‌ال چند هفته گذشته‌اش، جایی در لیست جدید تیم ملی ندارد.

از طرف دیگر محمد محبی بعد از گلزنی در دو بازی متوالی استقلال، حالا این شانس را دارد که خودش را به کارلوس کی‌روش اثبات کند و روزبه چشمی هم بعد از مدتها دوباره زیر نظر کی‌روش، تمرین خواهد کرد.

1984