ملوان دو- صنعت نفت یک/ صفر برد ملوان بالاخره یک شد| صنعت نفت با فیروز همان است که بود

ملوان دو- صنعت نفت یک/ صفر برد ملوان بالاخره یک شد| صنعت نفت با فیروز همان است که بود

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته هشتم لیگ برتر، در دیداری خانگی برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

به گزارش فوتبالی، تیم‌ فوتبال ملوان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان صنعت نفت آبادان بود.

شاگردان مازیار زارع که در قعر جدول قرار داشتند، در حالی پا به این بازی گذاشته بودند که در هفته هفتم برابر آلومینیوم اراک تن به شکست یک بر صفر داده بودند. در سوی مقابل شاگردان فیروز کریمی که یک رده بالاتر از ملوان، در رتبه پانزدهم جدول جای داشتند، در هفته هفتم برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند. 

نیمه نخست بازی با تک‌گل سجاد بازگیر در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی به سود ملوان به پایان رسید. در نیمه دوم نفت که همچون ملوان نیاز مبرمی به گل و کسب امتیاز از این دیدار داشت، تمام تلاش خود را به‌کار گرفت اما در دقیقه ۶۰ مهدی مومنی گل دوم ملوان را وارد دروازه میهمان کرد. 

با این حال، طالب ریکانی در دقیقه ۷۸ برای صنعت نفت گلزنی و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما بازی در پایان با همین نتیجه به پایان رسید. یا این نتیجه ملوان و صنعت نفت هم‌امتیاز شدند و ملوان به دلیل تفاضل گل جای صنعت نفت را در رده پانزدهم گرفت.

ترکیب ملوان 

ایمان صادقی، مصطفی نائیج پور، علی خشکفا، میلاد جهانی، مجید عبدی، محمود مطلق زاده، آرمین انبساطی، میلاد شعبانلو، سجاد بازگیر، مهران احمدی، مهدی مومنی

ترکیب صنعت نفت 

احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهی دست، امید خالدی، حسین ساکی، سینا مریدی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، فاخر تهامی، طالب ریکانی، عماد میرجوان

کارت زرد: 

سجاد بازگیر(۴۳)- مهدی موقری(۹۰) از ملوان

طالب ریکانی(41) از نفت آبادان

شرح گل

ملوان یک- صنعت نفت صفر( دقیقه ۲۹: سجاد بازگیر): این بازیکن با کمی مکث و با دقت فراوان ضربه پنالتی را به گوشه سمت چپ دروازه احسان مرادیان فرستاد.

ملوان دو صنعت نفت صفر( دقیقه ۵۹: مهدی مومنی): پاس مجید عیدی به مهدی مومنی در محوطه جریمه رسید و او با یک شوت زیبا گل دوم تیمش را وارد دروازه کرد.

صنعت نفت آبادان یک - ملوان دو( ۷۸: طالب ریکانی ): ارسال از سمت راست طالب ریکانی  در شلوغی محوطه جریمه مستقیم وارد دروازه ملوان شد.

4731