گرشاسبی: پیشنهادها به نکونام تمرکز فولاد را از بین می‌برد/ باید الان در صدر جدول می بودیم

گرشاسبی: پیشنهادها به نکونام تمرکز فولاد را از بین می‌برد/ باید الان در صدر جدول می بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: اگر بازی عقب افتاده (مقابل ملوان) را برگزار می‌کردیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم، الان صدرنشین جدول بودیم.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا گرشاسبی بعد از تساوی فولاد خوزستان مقابل استقلال اظهار داشت: باید تشکر ویژه‌ای از کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم که مردانه کار و فوتبال خوبی ارائه کردند. در این مسابقه جلو بودیم، ولی در آخر بازی مساوی شد.

وی درباره اینکه فولاد برای سومین بازی پیاپی به تساوی رسیده است، اشاره کرد: با تیم‌های ضعیفی بازی نداشتیم و حریفان ما در صدر جدول قرار داشتند که مقابل آنها هم بردیم و هم مساوی کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حواشی داوری این بازی و اعتراض استقلالی‌ها گفت: معمولاً همیشه اینطور است. کارشناسان باید قضاوت کنند.

گرشاسبی راجع به اینکه آیا از عملکرد تیمش تا به اینجای لیگ راضی بوده است، تصریح کرد: اگر بازی عقب افتاده را برگزار می‌کردیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم، الان تیم‌مان در رده دوم جدول یا در صدر قرار داشت.

وی درباره اینکه آیا پرونده حضور نکونام در تیم ملی بسته شده است، ابراز داشت: با نکونام برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کردیم تا افتخاری به پرونده‌های او و فولاد اضافه شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه آیا تمرکز فولادی‌ها با پیشنهادها به نکونام از بین نمی‌رود، گفت: قطعاً همین است، ولی این برای فولاد افتخار است که بعد از چند سال کار حرفه‌ای نکونام در فولاد خیلی از باشگاه‌ها و تیم ملی دنبالش هستند. نکونام کار حرفه‌ای خود را با فولاد آغاز کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره وضعیت مجوز حرفه‌ای این باشگاه، یادآور شد: مشکلی برای مجوز حرفه‌ای نداریم. تا زمانی که ما در کارگروه این مجوز هم بودیم مشکلاتی برای هیچ تیمی ایجاد نشد و الان هم در فولاد استاندارد‌ها را رعایت کردیم و خواسته‌های AFC را اجرا می‌کنیم.

4731