گزینه جدید سرمربی سابق رئال مادرید یک روز پس از اخراج از سویا

گزینه جدید سرمربی سابق رئال مادرید یک روز پس از اخراج از سویا

پایگاه خبری فوتبالی - جولن لوپتگی سرمربی سویا که بامداد پنجشنبه از سمتش برکنار شده بود، شاید خیلی سریع گزینه ای جدید را برای خود پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، مربی 56 ساله اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا شاید هدایت ولورهمپتون را به عهده بگیرد. در حقیقت ولوز سالهاست که به دنبال استخدام لوپتگی است و حالا فرصت خوبی برای این کار دارند. بدین ترتیب لوپتگی چند روز پس از اخراج از لالیگا می تواند در لیگ انگلیس مشغول به کار شود.

لوپتگی بامداد پنجشنبه از سویا اخراج شد، تیمی که در سال 2020 در آن لیگ اروپا را برده بود و با 77 امتیاز به رکورد امتیازات این تیم در تاریخ لالیگا رسیده بود اما به نظر می رسد که چالش بعدی وی در لیگ انگلیس باشد و وکیلش ژرژ مندس می تواند نقشی کلیدی ایفا کند.

در حقیقت مندس رابطه بسیار خوبی با باشگاه ولورهمپتون دارد و در نظر دارد که لوپتگی را راهی سویا کند. لوپتگی در سال 2016 نیز در آستانه پیوستن به ولورهمپتون قرار داشت اما تماس لحظه آخری تیم ملی اسپانیا نظرش را تغییر داد  قرار است که تا زمان نهایی شدن استخدام لوپتگی فعلا جیمز کالینز سرمربی تیم زیر 21 سال ولورهمپتون به صورت موقت هدایت این تیم را به عهده داشته باشد. ولورهمپتون شنبه بازی حساسی مقابل چلسی داشته باشد.

4125