تصمیم مدیران بارسلونا: فعال سازی اهرم اقتصادی در تابستان بعدی!

تصمیم مدیران بارسلونا: فعال سازی اهرم اقتصادی در تابستان بعدی!

پایگاه خبری فوتبالی - اهرم های اقتصادی معروف مانع از آن شدند که بارسلونا در فصل گذشته دچار یک بحران جدی شود.

به گزارش فوتبالی، ادوارد رومئو نایب رئیس اقتصادی بارسلونا حساب های فصل 22-2021 را اعلام کرد و در مورد اهمیت اهرم های اقتصادی صحبت کرد. رومئو که در مجمع عمومی روز یکشنبه حضور یافته بود، گفت:" بارسلونا فصل 22-2021 را با درآمد 1017 میلیون یورویی و هزینه 856 میلیون یورویی به پایان رساند."

در حقیقت بارسلونا امیدوار است که در فصل جاری به درآمد 1255 میلیون یورویی برسد که هزینه هایش هم به 1017 میلیون یورو خواهد رسید. بدین ترتیب انها امیدوارند که با احتساب مالیات بتوانند 274  میلیون یورو از فصل جاری سود کنند.

مشکل بزرگ کاتالان ها مربوط به سقف دستمزدهاست که البته شرایط برای آنها بهتر شده است. بارسا از 98 درصد سقف دستمزد به 68 درصد رسیده که البته با احتساب اهرم های اقتصادی این عدد به 51 درصد می رسد.

از سویی بارسلونا بر اساس قراردادهای سال آینده مجبور است که به دنبال درآمدزایی بیشتر باشد. نایب رئیس اقتصادی بارسا در ادامه گفت:" در آی سی یو بودیم و حالا روی زمین هستیم. هنوز کارهای زیادی باید انجام بدهیم. آمار مشخص هستند. این فصل و فصل آینده باید از مکانیزمهای مختلفی استفاده کنیم تا در فصل آینده به همان جایی برسیم که می خواستیم برسیم. شاید یکی از اهرم های اقتصادی این باشد که از فروش بازیکنان درآمدزایی کنیم."

نایب رئیس اقتصادی بارسا تاکید کرد که شرایط مالی این باشگاه تا فصل 25-2024 عادی نخواهد شد. وی افزود:" فکر می کنم که تا فصل 25-2024 که از فشار دستمزدها کم شود، شرایط عادی سازی نخواهد شد."

هدف بارسا این است که مجموع دستمزدها در این تیم به 500 میلیون یورو برسد: 420 میلیون یورو در تیم فوتبال بزرگسالان و 80 میلیون یورو در رده فوتبال و زنان. وی همچنین اعلام کرد که بارسلونا به خاطر حذف از مرحله گروهی چمپیونزلیگ 12 میلیون یورو ضرر مالی داده است و حس می کنند که سوپرلیگ برایشان خیلی مفید خواهد بود.

4125