عبور دی‌ماریا از مسی؛ حالا می‌خواهد به رونالدو برسد

عبور دی‌ماریا از مسی؛ حالا می‌خواهد به رونالدو برسد

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی دیشب در تورین توانست بدرخشد و همه تردیدها در مورد شروع فصل بی ثبات خود را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی که از زمان اخراج در شب شکست یک بر صفر مقابل مونزا در اوایل سپتامبر بازی نکرده بود. بازیکن سابق پی اس جی اما شب گذشته در بازی یوونتوس مقابل نماینده رژیم صهیونیستی خوش درخشید. یووه پس از شکست مقابل پی اس جی و بنفیکا جایی برای اشتباه نداشت که ال فیدئو با پاس گلهایش به کمک تیمش آمد.

بازیکن آرژانتینی با انتقادهای زیادی مواجه شده بود اما در سن 34 سالگی همچنان در بالاترین سطح می درخشد و همچنان رهبر ترکیب یوونتوس است. دی ماریا در اولین حضور فیکس خود در یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با سه پاس گل (دو تا به رابیو و یکی به ولاهوویچ) خوش درخشید و به تیم آلگری کمک کرد تا پیروزی درخشانی با نتیجه سه بر یک کسب کند.

دی ماریا با هت تریک پاس گلهایش مقابل نماینده رژیم صهیونیستی توانست با 38 پاس گل در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در رده دوم قرار بگیرد. در حقیقت دی ماریا از مسی با 37 پاس گل عبور کرد و فقط رونالدو را با 42 پاس گل بالاتر از خود دارد. با توجه به این که رونالدو امسال در لیگ قهرمانان نیست، دی ماریا فرصتی طلایی دارد تا از ستاره پرتغالی عبور کند. دی ماریا با 283 پاس گل چهارمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال از این حیث است که فقط مسی، مولر و فیگو را بالاتر از خود دارد.

4125