واکنش گواردیولا به شایعه انتقال هالند به رئال مادرید

واکنش گواردیولا به شایعه انتقال هالند به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شایعات در مورد آینده ارلینگ هالند از حالا بسیار داغ است.

به گزارش فوتبالی، ستاره نروژی شروع فصل خارق العاده ای را در منچسترسیتی با ثبت 19 گل در 12 بازی داشته و در مسیر پودر کردن همه رکوردهای ممکن در لیگ انگلیس قرار دارد. آلفی هالند پدر این بازیکن در یک مصاحبه در مورد اولویت های وی در تابستان صحبت کرده بود و گفته بود که ارلینگ ترجیح می دهد که در تیم های مختلفی بازی کند:"ارلینگ شاید حداکثر سه، چهار سال در هر باشگاه باشد. به طور مثال ممکن است دو سال و نیم در آلمان باشد، دو سال و نیم در انگلیس، بعد ار اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و..."

از طرفی برخی رسانه های اسپانیا مدعی شده بودند که هر چند که هالند قراردادی پنج ساله با سیتی امضا کرده اما بندی در قراردادش وجود دارد که می تواند در سال 2024 با رقم 180 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شود. اما به نظر می رسد که باشگاه منچسترسیتی وجود چنین بندی را قبول ندارد و آن را اکیدا تکذیب می کند.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان بازی سیتی و کپنهاگ در این باره گفت :" صحت ندارد. هیچ بند ویژه ای برای پیوستن به رئال مادرید در قراردادش نیست. صحت ندارد. فقط شایعه است. برخی صحبت می کنند و نمی توانیم کنترل کنیم. مهم این است که خیلی خوب هماهنگ شده است. در این جا خوشحال است. هرگز نمی دانیم که در آینده چه می شود اما در حال حاضر خوشحال است."

4125