توقف غیر منتظره پاریسن ژرمن در شب تحقیر میلان در خانه چلسی

توقف غیر منتظره پاریسن ژرمن در شب تحقیر میلان در خانه چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 7 بازی به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه E، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان میلان بود و در نهایت توانست با گل‌های وسلی فوفانا، پیرامریک اوبامیانگ و ریس جیمز، سه بر صفر روسونری را از پیش رو بردارد. در دیگر دیدار این گروه، سالزبورگ با یک گل از سد دینامو زاگرب گذشت. در حال حاضر سالزبورگ با 5 امتیاز در صدر و تیم‌های چلسی و میلان به ترتیب با 4 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 

در گروه F، رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو با حساب 2-1 موفق به شکست دادن شاختار دونتسک شد. رودریگو و وینیسیوس جونیور برای لوس بلانکوس گلزنی کردند تا این تیم همچنان به روند 100% پیروزی خود در لیگ قهرمانان ادامه دهد. در دیگر بازی نیز لایپزیش با نتیجه 3-1 سلتیک را برد. 

در گروه G، منچسترسیتی با نتیجه پنج بر صفر، کپنهاگن دانمارک را تحقیر کرد. ارلینگ هالند (2 بار)، ریاض محرز، جولین آلوارز و کوچلاوا (گل به خودی) برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. بروسیا دورتموند نیز موفق به شکست دادن سویا با نتیجه 4-1 شد. در این گروه سیتی با 9 امتیاز در صدر و دورتموند با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد. 

در آخرین گروه نیز پاریسن ژرمن و بنفیکا به تساوی 1-1 رضایت دادند. لیونل مسی روی پاس نیمار زننده تک گل پاریس بود. 

4416