بحران بزرگ ژاوی؛ فقط دو دفاع میانی دارد!

بحران بزرگ ژاوی؛ فقط دو دفاع میانی دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط برای ژاوی و بارسلونا در پست دفاع میانی نگران کننده است.

به گزارش فوتبالی، ژول کنده و رونالد آرائوخو دو مدافع جوان بارسلونا در بازیهای ملی مصدوم شدند و آندریاس کریستنسن نیز در مقابل اینتر دچار مصدومیت شد. در حقیقت به نظر می رسد که دو بازیکن اروگوئه ای و دانمارکی تا بعد از جام جهانی برای بارسا بازی نمی کنند در حالی که شرایط برای کنده خوشبینانه تر است.

در این شرایط ژاوی فقط دو مدافع میانی را در لیست خود دارد: اریک گارسیا و جرارد پیکه. هر دو بازیکن از نظر فنی با ابهامات و انتقادی مواجه شده اند و البته این ریسک وجود دارد که حداقل یکی از آنها دچار مصدومیت شود.

به نظر می رسد که ژاوی در بازیهای حساس مقابل اینتر و بارسلونا از زوج اریک گارسیا - پیکه استفاده خواهد کرد اما اگر آنها دچار مشکل یا مصدومیتی شوند به نظر می رسد که مارکوس آلونسو و فرنکی دی یونگ هم توان حضور در پست دفاع میانی را دارند.

مارکوس آلونسو در دوران حضورش در چلسی تجربه حضور در پست دفاع میانی را دارد و دی یونگ نیز چندین بار برای بارسا در این پست بازی کرده است.  فرنکی از مصدومیتش ریکاوری کرده است و می تواند در خدمت بارسلونا باشد. از سویی ژول کنده نیز به نظر می رسد که زودتر از حد انتظار از مصدومیت برمی گردد چرا که مراحل درمان وی خیلی خوب پیش می رود.

4125