خشم تن هاگ از گران‌ترین بازیکن تابستان اروپا

خشم تن هاگ از گران‌ترین بازیکن تابستان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شکست تاریخی منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی با نتیجه شش بر سه باعث شده تا شیاطین سرخ به یک شوک فرو بروند.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ مربی هلندی با واکنش های زیادی مواجه شده اما به نظر می رسد که این مربی هم در حال بررسی دلایل این شکست است. ارلینگ هالند با هت تریکش به کابوس منچستریونایتد تبدیل شد. تن هاگ حس می کند که یکی از نقاط ضعف کلیدی تیمش مربوط به ضعف در جناحین بوده که به مهاجمان یونایتد فرصت حمله کردن را داده است.

سان گزارش داده است که تن هاگ به شدت از آنتونی مهاجم برزیلی تیمش عصبانی است. آنتونی با اصرار شخص تن هاگ با 100 میلیون یورو از آژاکس راهی اولدترافورد شد تا به گران ترین بازیکن تابستان فوتبال اروپا تبدیل شود اما مربی هلندی از این وینگر برزیلی به شدت عصبانی است. تن هاگ معتقد است که آنتونی باید در مواقع لزوم به دالو در پست دفاع کناری کمک می کرد تا جلوی نفوذهای سیتی را بگیرد. در حقیقت تن هاگ حس می کند که آنتونی به وظایف تاکتیکی خود عمل نکرده و به همین خاطر به شدت از این بازیکن دلخور است.  تن هاگ پیش از بازی به آنتونی تاکید کرده بود که در کارهای دفاعی شرکت کند و از این که ستاره برزیلی از دستوراتش سرپیچی کرده به شدت دلخور و عصبانی است. آنتونی در این بازی گلزنی کرد اما به نظر می رسد که مربی شیاطین سرخ اصلا از عملکردش راضی نبوده است.

4125