هافبک سابق رئال مادرید سرمربی آزمون و یارانش می‌شود

هافبک سابق رئال مادرید سرمربی آزمون و یارانش می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن پس از عملکرد موفقش در فصل گذشته که به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا منجر شد، شروع فصل کابوس واری را داشته و نتایج مطلوبی را کسب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، لورکوزن در رده ماقبل آخر بوندسلیگا و در منطقه سقوط قرار دارد آن هم در حالی که فقط پنج امتیاز کسب کرده اند و کلا یک برد به دست آورده اند. آنها در لیگ قهرمانان از سه بازی سه امتیاز گرفته اند و  کار سختی برای صعود به یک هشتم نهایی دارند. فرناندو کارو مدیر ورزشی لورکوزن گفته است:" نتایج از هر چیزی مهمتر هستند و  در کوتاه مدت به کسب نتایج نیاز داریم."

در حال حاضر بحث ها در مورد تغییر مربی در لورکوزن خیلی جدی است و جرارد سئوانه مربی سوئیسی این تیم در آستانه اخراج قرار دارد. به نظر می رسد که ژابی آلونسو هافبک سابق رئال مادرید و لیورپول به گزینه اصلی یاران سردار آزمون تبدیل شده است. این مربی از زمان جدایی از تیم رزروهای سوسیه داد در تابستان گذشته، بدون تیم است و هنوز تجربه حضور در سطح اول فوتبال اروپا را نداشته است. 

مارکا گزارش داده است که ژابی پیشنهاد لورکوزن را پذیرفته و قرار است که قراردادی را به مدت یک سال و نیم امضا کند. این توافق در ساعات آینده رسمی می شود و  سباس پاریا نیز نقش دستیار وی را خواهد داشت. ژابی تجربه حضور در بوندسلیگا را با بایرن مونیخ به عنوان بازیکن دارد و حالا دوباره به فوتبال آلمان باز می گردد.

4125