بازی بزرگ هفته بدون حضور تماشاگر

بازی بزرگ هفته بدون حضور تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی-  بازی بزرگ هفته هشتم بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حالی قرار است جمعه شب در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند که  آخرین خبرها حاکی از آن است که این بازی بدون حضور تماشاگران است.

آخرین باری که دو تیم در اصفهان با حضور هواداران به مصاف هم رفتند به زمانی بر می‌گردد که برانکو و قلعه نویی هدایت دو تیم را بر عهده داشتند و پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و در یک بازی جنجالی که اتفاقات زیادی را به دنبال داشت مقابل هواداران، بازی خود را برگزار کردند.

پس از آن بازی یک دیدار در تهران با میزبانی قرمزها با حضور هواداران برگزار شد که سپاهانی‌ها پرسپولیس را مقابل هواداران این تیم و با هدایت کالدرون شکست دادند. در بازی برگشت دو تیم به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا این بازی با تصمیم سازمان لیگ باید بدون حضور تماشاگر برگزار می شد اما سپاهانی‌ها از آمدن به زمین خودداری کردند تا نتیجه آن بازی با رای کمیته انضباطی به سود قرمزهای پایتخت رقم خورده و سرنوشت قهرمان لیگ را نیز تا حدودی مشخص کند.

طی 2 فصل گذشته هم بازی‌های دو تیم خالی از حاشیه نبود اما به دلیل محدودیت های کرونا از یکطرف و حکم کمیته انضباطی از طرف دیگر، هواداران در بازی‌های رفت و برگشت حضور نداشتند.

هواداران سپاهان منتظر بودند تا با حضور در این بازی و پس از 3 سال بتوانند بازی بزرگ هفته را در ورزشگاه نقش جهان از نزدیک مشاهده کنند اما با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

7655