عصبانیت و خشم شدید ژاوی از شکست مقابل اینتر و داور

عصبانیت و خشم شدید ژاوی از شکست مقابل اینتر و داور

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری بعد از بازی عنوان کرد که از شکست 1-0 مقابل اینتر بسیار ناراحت و آزرده است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های اینتر و بارسلونا در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت نراتزوری با تک هاکان چالهان اوغلو به پیروزی دست پیدا کرد تا اوضاع بارسلونا در گروه وخیم شود. بلوگرانا توانست در نیمه دوم توسط پدری به گل برسد، اما به خاطر خطای هند آنسو فاتی، گل مردود اعلام شد. همچنین در آخرین دقایق بازی، توپ به دست دنزل دامفریز مدافع نراتزوری خورد، اما داور پنالتی اعلام نکرد. 

ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "من برای چیزهایی که در این بازی دیدم، بسیار ناراحت و عصبانی هستم. واقعا ناعادلانه بود. من روز دوشنبه نیز این حرف را زدم و دوباره می‌گویم: 'داوران باید برای تصمیماتی که می‌گیرند توضیح دهند، چون من چیزی نمی‌فهمم.' داور نمی‌خواست بعد از بازی با من حرف بزند، ولی این درست نیست. داوران باید صحبت کنند. من نمی‌توانم درباره تصمیمی که نگرفته‌ام به شما چیزی بگویم. برای من همه چیز مشخص بود. واقعا عصبانی هستم. خطای هند آنسو که از قصد نیز نبود، خطا گرفته شد، اما وقتی کس دیگری هند می‌کند، مشکلی ندارد."

4416