آمار، طارمی را رویایی می‌کند

آمار، طارمی را رویایی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – درخشش طارمی باعث اولین برد پورتو در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، دو پاس فوق‌العاده طارمی باعث شد که پورتو – که دو بازی قبلی‌اش در مرحله گروهی UCL را به آتلتیکو مادرید و کلاب بروژ باخته بود – بالاخره اولین سه امتیازش را دشت کند.

طارمی در حالی موفق شد برای دومین بازی متوالی پاس گل بدهد( او در برتری 1-4 تیمش مقابل براگا در لیگ پرتغال هم پاس گل داده بود) که وی ای آر باعث شد او برای دومین بازی متوالی، در گلزنی ناکام بماند. طارمی تا قبل از بازی با براگا، در سه بازی متوالی تیمش موفق به گلزنی شده بود.

اگر بخواهیم عملکرد طارمی را به لحاظ آماری بسنجیم، باید بگوییم که او آماری رویایی داشته است. طبق اطلاعات سایت ترانسفرمارکت، طارمی در 11 بازی پورتو در رقابتهای مختلف، 7 گل زده و 6 پاس گل داده و بی‌دلیل نیست که چلسی کماکان به دنبال جذب مهاجم تیم ملی است.

درباره طارمی بد نیست به این نکته اشاره کنیم که کونسیسائو سرمربی پورتو درباره عملکرد مهاجم تیمش در بازی دیشب گفته است: احساس می‌کنم طارمی مثل همیشه خوشحال نیست، اما واکنش و عملکرد او در زمین تغییر نمی‌کند، او از پختگی بالایی برخوردار است. در بازی مقابل براگا اتفاق‌نظر وجود داشت که مهدی بهترین بازیکن زمین بود و در این دیدار هم او دوباره تعیین کننده بود.

1984