گواردیولا: کسی توانایی رقابت با هالند را ندارد

گواردیولا: کسی توانایی رقابت با هالند را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از ارلینگ هالند ستاره نروژی تیمش پرداخت و معتقد است که هالند در سن خودش رقیبی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند بدون شک آماده ترین مهاجم حال حاضر فوتبال اروپاست. او در سه دیدار قبلی خانگی سیتیزن‌ها، موفق به هت تریک کردن شده که یکی از آن بازی‌های خانگی، مربوط به دربی شهر منچستر و جدال با شیاطین سرخ است که در آن سیتی با نتیجه 6-3 به پیروزی رسید. او تاکنون توانسته 17 گل برای سیتی به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل کپنهاگن دانمارک، درباره نمایش‌های خارق العاده ستاره سابق بروسیا دورتموند در این فصل گفت: "در سن او، کسی توانایی رقابت با او را ندارد. آمار و ارقام نشان دهنده همه چیز هستند. در رختکن و در زمین چیزهایی می‌بینیم که با اعداد و ارقام قابل نشان دادن نیست. از داشتن چنین بازیکنی بسیار خوشحالم."

کمتر هوادار سیتی حدس می‌زد که هالند چنین درخششی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس داشته باشد. البته بسیاری بر این باورند که هالند برای آوردن جام چمپیونز لیگ به ورزشگاه اتحاد، خریداری شده و گواردیولا نیز بیش از یک دهه است که طعم قهرمانی آن را نچشیده. 

4416