اوضاع وخیم روخی بلانکوس و پیروزی بی دردسر لیورپول در شب درخشش طارمی

اوضاع وخیم روخی بلانکوس و پیروزی بی دردسر لیورپول در شب درخشش طارمی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لیورپول و پورتو برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، 8 بازی برگزار شد. در گروه A، آژاکس و ناپولی برابر هم صف آرایی کردند و در نهایت شاگردان لوچیانو اسپالتی با نتیجه شش بر یک برابر حریف هلندی به پیروزی رسیدند. در دیگر دیدار این گروه، لیورپول با 2 گل از سد رنجرز گذشت. در این گروه ناپولی با 9 امتیاز در صدر و لیورپول با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

در گروه B، کلوب بروخه با دو گل از سد اتلتیکو مادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا گذشت و پورتو نیز با همین نتیجه بایر لورکوزن را شکست داد. در این بازی مهدی طارمی علاوه بر 90 دقیقه حضور در میدان، دو پاس گل نیز داد، اما در آن سو، سردار آزمون فرصت بازی کردن برای لورکوزن را پیدا نکرد. کلوب بروخه با 9 امتیاز در صدر و بقیه تیم‌ها با 3 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند. 

در گروه C، اینتر با تک گل هاکان چالهان‌اوغلو بارسلونا را شکست داد و بایرن مونیخ با 5 گل ویکتوریا پلژن را تحقیر کرد. وضعیت بارسا در این گروه بسیار نامساعد است. 

در گروه D، المپیک مارسی با نتیجه چهار بر یک اسپورتینگ لیسبون را از پیش رو برداشت و تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و تاتنهام به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

4416