بازگشت امید به پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ

بازگشت امید به پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه بعد از 2 هفته دوری از ترکیب پرسپولیس، از این هفته قادر خواهد بود تیمش را در جدالی حساس همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر در اختیار کادرفنی قرار گرفته و قادر خواهد بود در دیدار حساس روز جمعه و جدال مقابل سپاهان این تیم را همراهی کند.

کاپیتان پرسپولیس که در دیدار مقابل هوادار تهران دچار آسیب‌دیدگی شده بود، طی دیدارهای اخیر قادر به همراهی قرمزها نبود و حال با پشت سر گذاشتن مراحل پزشکی، فیزیوتراپی و کار تخصصی زیر نظر کادرپزشکی، اکنون آماده بازگشت شده است و در صورت تشخیص کادرفنی می‌تواند مقابل سپاهان در ترکیب قرار بگیرد.

عکس‌های منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس نشان می‌دهد هافبک قرمزها بدون مشکل در تمرینات گروهی حضور دارد و تمامی آیتم‌های تمرین را به خوبی پشت سر گذاشته است.

عالیشاه که از سوی کادر پزشکی تست‌های ابتدایی برای بازگشت به تمرینات گروهی و ترکیب تیمش را پشت سر گذاشته است در سفر به اصفهان در لیست این تیم حاضر خواهد بود و باید دید یحیی در این دیدار حساس از کاپیتان تیمش بهره خواهد برد یا نه.

7655